Vytáčanie medu

28.05.2012 20:31

 

Máj je obdobím kedy je na včelnici najviac práce. Okrem obdobia rojenia je to aj čas vytáčania medu. Rojenie ma zatiaľ netrápi, nakoľko som zo všetkých včelstiev spravil odložence, zatiaľ sa do rojovej nálady nedostali a pravdepodobne ani nedostanú.

Na rade bolo vytáčanie medu.  Nakoľko repka bola blízko a aj počasie bolo priaznivé, plásty boli celkom pekne zaplnené.

Takže po odviečkovaní som naštartoval svoj starý medomet a med sa hneď valil prúdom.

Vytočené plásty som hneď vrátil do medníkov, jednak kvôli dočisteniu a hlavne preto, lebo to má podnecujúci efekt.

Zo siedmych rodín som vytočil celkom 150 kg medu. Som spokojný aj preto lebo med sa hneď míňa a za týždeň som predal takmer 100 kg medu. Takže kto má ešte záujem, nech sa rýchlo ozve, kým  ešte niečo je.

Diskusná téma: Vytáčanie medu

Dátum: 23.04.2014

Vložil: andrea

Titulok: vytáčanie medu

dobry den chcela by som sa opytat, co to stoji na vytačanie medu ?ze v akej cene to ide.Za rychlu odpoved vopred dakujem.

Dátum: 23.04.2014

Vložil: andrea

Titulok: Re:vytáčanie medu

moj e-mail je andreahaskova7@gmail.com

Pridať nový príspevok